احمدی‌نژاد و ارتباط با امام عصر (عج)!

در تاکسی نشسته بودم و خبری را می‌خواندم در خصوص نظر یکی از مراجع تقلید درباره‌ی مدّعیان ارتباط با امام زمان (عج‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشریف). شخصی که کنارم نشسته بود و احتمالاً در روزنامه‌ام سرک می‌کشید گفت: این احمدی‌نژاد داد مراجع را هم درآورده است! گفتم: چه ربطی دارد؟! گفت: مگر خبر نداری؟ گفتم از چه؟

تسبیحش را در مشتش جمع کرد و پس از نفسی عمیق گفت: از یکی از افراد موثق (!) شنیدم که احمدی‌نژاد در هر جلسه‌ای که شرکت می‌کند یک صندلی خالی می‌گذارد و می‌گوید این‌جا جای امام زمان است! و در هر ضیافت نیز ظرف غذایی مخصوص امام زمان کنار خود می‌گذارد!

به چهره‌اش نگاه کردم تا به زبان بی‌زبانی به او بفهمانم که شوخی بی‌مزه‌ای بود، ولی آن‌چنان اندوهناک بود که هیچ نشانی از مزاح رؤیت نکردم! زیر لب گفتم پناه می‌برم به خدا از شر شایعات ... و از تاکسی پیاده شدم.

نظرات 15 + ارسال نظر
م.صوفی پنج‌شنبه 25 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 07:51 http://afagh.parsiblog.com

سلام علیکم
می دونید مردم م خیلی زود شایعات و قبول می کنن بدون اینکه مطمئن باشن نمونه اش همین اقای داخل تاکسی
بابات همه چیز ممنونم از اینکه لطف کردین و به من اجازه همکاری رو دادید
راستش نمی دونم از کجا شروع کنم. شما از من چی می خواین .تقسیم وظایف و....
اگه برام با این ایدی جدیدم اف بذارید ممنون می شم.
یا علی (ع)
خدانگهدار

سلام عزیز. این وظیفه ماست که با انتشار اطلاعات درست آگاهی هم وطنان عزیزمون را تا حد امکان بالا ببریم تا در دام شایعات نیفتن. خوش اومدی.

مرمی شنبه 27 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 13:46

سلام اولا بند پوتینهام هنوز بسته است . دوروزه هم دارم میدو ام . طرحم از دیشب آماده ست نمیدونم تو مارو درست کردی یا خودتو یا هردتارو یا هیچکدومو . دعوتنامه جنابعالی نه توی اینباکس جیمیل منه نه توی اسپمش . دو روزه مودم شرکت خرابه من دربه در توی کافی نت ها میرم و میام . مطمئنی فرستادی ؟ از صبح توی جلسه منطقه ای سازمان بسیج هنرمندانم . هی نق زدم اینترنت می خوام . رفتن کلیددار کافی نت رو آوردن میبینم شبکه افق نه جیمیلو را میده نه ایمیلو . جلسه رو با کمال بی ادبی ترک کردم اومدم توی شهر میبینم هنوز برام نیومده .
نمیدونم و بالاخره نگفتید شما فرمانده این خاکریزید یا نه ولی شما که مدیریت می خونید خواهشا از زبان طعنه استفاده نکنید .(قضیه بند پوتین رو عرض میکنم) ضمن اینکه خواهشا پستهای منو با پستهای خودت مقایسه نکن . میدونی فرق زمانی کار من با کار شما چقده ؟ حالا فهمیدی باید چقد با پوتینام بدوم تا یه طرح گرافیکی پیام دار رو آماده کنم؟
ثانیا بذار یادداشت قبلی رو دونفر بیان بخونن بعد جوش یادداشت بعدی رو بزن عموی عزیز من . اگه آدرسو میفرستی بفرست . اگر نه من دم در هم بشینم و با کامنتهام همراهی کنم هم برام غنیمته .
کما فی السابق ارادتمند : مرمی

سلام عزیز. پس تلفن همراه رو برای چی اختراع کردن؟! خب یه خبر می‌دادی که چی شده تا ما هم این‌قدر حرص نخوریم! چون شما اولین نفری هستی که قرار شد طبق برنامه آپ کنه می‌خواستم بدآموزی نداشته باشه! طعنه هم نبود یادآوری بود! اینکه کار شما خیلی پرزحمت‌تره حرف درستیه. ولی خب همش ماهی یه بار قراره آپ کنیم. وقتی میذاری آخر وقت همین‌جوری میشه دیگه! اگه همون پنجشنبه می‌گفتی دعوتنامه نرسیده یه خاکی توی سرم میریختم. البته الآن هم میرم همین کار رو بکنم!
خیلی مخلصیم!

رضوان دوشنبه 29 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 20:14 http://yekiyedooneh.parsiblog.com/

یک صندلی خالی؟؟!
جل الخالق! واقعا که گاهی ملت چه فکرهایی که نمی کنن...!

دینا دوشنبه 1 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 22:58

بسم الله الرحمن الرحیم.
سلام
الهی خدا پشت و پناه دکترو همه ملت ایران باشه .
ان شاالله.
شماهم بگید آمین

خیبرشکن یکشنبه 14 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 15:18 http://WWW.KHEYBARSHEKANAN.BLOKFA.COM

بسم الله الرحمان الرحیم

اللهم عجل لولیک الفرج
باعرض سلام وتبریک نسبت به اقدام شما از جناب عالی تشکر می کنم امید وار م که حضرت بقیه الله پشت و پناه شما باشد

در صورت علاقه با هم همکاری داشته باشیم


یا علی خیبر شکن

مهشید پنج‌شنبه 18 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 12:19

خدا به داد همه برسه با این شایعات بیخود
اتفاقا بعد از گردهمایی ملت در میدون ولیعصر بعد از انتخابات بعد از سخنرانی دکتر»یه نفر (مخالف دولت) تو مترو بهم گفت:چرا این رییس جمهور برمیگرده میگه:من فرزند امامم و سیدم؟!!!
گفتم:پناه به خدا!
من خودم اونجا بودم»گفت:مادر من سیده است»من بخاطر حرمت اهل بیت و اعلام همکاری با نامزد رقیب»این شال سبز رو به گردن میندازم!
میبینی شایعه رو تو رو خدا!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

حمزه دوشنبه 4 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 23:10

پناه میبرم به خدا از دست شما احمقها این همه بلا این همه بدبختی کی می خواین آدم بشید تازه می فهمم واقعا مولا علی از دست احمقهایی مثل شما چی میکشید

[ بدون نام ] جمعه 8 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 23:29

احمق جد و آبادته
با امثال شما باید مثل خودتون صحبت کرد
دم از مولا علی نزن که حالم از این ریا بهم می خوره
بدبخت اینایی که با احمدی نژاد دشمنن هدفشون نه احمدی نژاد که دشمنی با دینه
مگه پیامبر 3 سال تو شعب تو تحریم نبود
چیکار کرد؟
تسلیم شد؟
رفت با کفار سازش کرد؟
یا ایستاد و سختی ها رو تحمل کرد
وقتی حاضر نیستی بخاطر دین خدا سختی هایی رو که از جانب
دشمنان دین خدا به ما تحمیل میشه تحمل کنی
غلط می کنی اسم امام علی ع رو می بری
لااقل مثل بقیه دوستات برو و ترانه های رپ و فیلمای جنیفر لوپزو گوش کن !
این ضر زدنا به تو نیومده

فاطمه دوشنبه 12 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 12:00

چقدر ناشیانه این عکسارو میکس کردین.آخه کله ی به این گندگی رو چه جوری چسبوندین رو این بدن کوچیک.لا اقل یه جوری عکسارو درس میکردین که تابلو نباشه.
جالبه 8 نفر نظر دادن ولی یکیشون متوجه این موضوع نشده !!!!
شنیده بودم طرف دارای احمدی نژاد یکمی . . . . ولی حالا دیگه باور کردم.
واقعا دلم براتون می سوزه که انقدر ساده این

روح الله شنبه 22 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 15:38

فاطمه خانم هم با اینکه اسم مقدسی دارند اما ضر ضر زیادی کرده اند ...

ایول به صاحب وبلاگ

[ بدون نام ] شنبه 22 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 15:39 http://www.dralishariati.blogsky.com

سر بزنید !

http://www.dralishariati.blogsky.com

آرش چهارشنبه 17 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 18:18

ببخشید من خودم از طرفدارای آقای احمدی نژادم ولی دیگه این قدر احمق نیستم که این عکسا رو با ور کنم بابا درسته مردم ایشون رو دوست دازن ولی دیگه حق تداره با احساسات مردم بازی کنه مردم که ملعبه دست ایشون نیستن و ای کسایی که اینارو باور می کنید خدا عقل رو داده که باهاش تفکر کنیم

ک.زینالی جمعه 26 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 17:10 http://www.laleha8.blogfa.com

با سلام
خدا انشاءالله چشم تمام بدخواهان مملکت را کور کند

عسل سه‌شنبه 2 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 14:43

از اینا متنفرم همه واسه خودشون کار میکنن

عسل سه‌شنبه 2 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 14:45

در ضمن خاک توسرشون خواهشا دم از خدا پیغمبر نزنید اخه خدا پیغمبر میشناسید شما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد